Jak osiągać więcej w biznesie?

„Jak osiągnąć więcej w biznesie”

Cezary Fryszkiewicz

W dniu 24 września 2017 r, podczas uroczystości z okazji 20 – lecia Polskiej Izby Zielarsko – Medycznej,  Pan Cezary Fryszkiewicz z Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu wygłosił bardzo interesującą prelekcję na temat:  „Jak osiągać więcej w biznesie?”

 Uczestnicy poznali skuteczne sposoby wpływające na maksymalizację własnych działań, dowiadując się jak świadomość i podświadomość wpływają  na nasze codzienne życie. Pan Cezary ciekawie opowiadał o przekonaniach – o tym, że naszego życia nie kształtują wydarzenia, ale nasze własne przekonania na temat znaczenia tych wydarzeń.

To nie otoczenie czy środowisko, ale znaczenie, jakie im nadajemy, nasza interpretacja wydarzeń decyduje o tym, kim jesteśmy dziś i kim staniemy się w przyszłości. Myśli, które wybieramy kreują naszą rzeczywistość. Nasze przekonania mają ogromny wpływ na nasze zachowania. Cokolwiek robimy, bierze się to ze świadomego bądź podświadomego przekonania o tym, co sprawi nam przyjemność i co pozwoli uniknąć nam cierpienia. To one motywują nas i kształtują to, jak działamy. Rozmawialiśmy również o typologii osobowości klientów – jak rozpoznawać potrzeby różnych typów klientów i dostosować do nich swój styl komunikacji.

Spotkanie przebiegało w atmosferze otwartości, sprzyjającej wymianie doświadczeń i opinii.

                  Już dziś zapraszamy na kolejny inspirujący wykład prowadzony przez Cezarego Fryszkiewicza, podczas którego opowie on o osiąganiu celów  i o inteligencji emocjonalnej.

 W trakcie zapowiadanego wykładu poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • Myślenie ukierunkowane na cel.
  • Decyzje i wyznaczanie celów.
  • Parametry poprawnie wyznaczonych celów
  • Analiza własnych emocji i umiejętność ich wykorzystywania do skuteczniejszego działania na polu zawodowym.
  • Jak zdobyć kontrolę nad własnym życiem emocjonalnym? Panowanie nad emocjami – sposoby zmiany stanu poprzez wizualizację, autosugestię, przewartościowanie przekonań.
  • Budowanie zaufania i dobrych relacji z innymi ludźmi poprzez dostrojenie się do ich emocji.
  • Analiza i wykorzystywanie negatywnych emocji jako sygnałów do dokonywania zmian.

DO ZOBACZENIA WKRÓTCE!!!!